CSM

CSM / Фундація Центр Сучасного Мистецтва – неприбуткова неурядова організація, яка вбачає свою місію у підтримці розвитку і взаємодії некомерційних мистецьких практик. 

Дискусія у PAC: Шок як мистецька стратегія

Автор: PinchukArtCentre © 2013. Фотограф: Сергій Іллін

PinchukArtCentre 

CSM (Фундація Центр Сучасного Мистецтва)

запрошують до участі в круглому столі 

«Шок як мистецька стратегія»

 

який відбудеться в рамках серії мистецьких заходів

«Круглі столи PinchukArtCentre: Пожива для розуму»

 

3 квітня, середа, 19.00

 

Із давніх часів до наших днів провокація і шок були частиною художніх стратегій, які художники іноді використовували як свідомий жест щодо глядача або суспільства в цілому. Провокація може розглядатися як те, що припускає зміну: від канонів самого мистецтва до сприйняття мистецтва глядачем, і від суспільства з його поглядом на себе до комерційної успішності художників.

 

Дискусія в рамках круглого столу зосередиться на тому, як художник працює з ідеєю шоку і провокації сьогодні, і, що не менш важливо, як ця ідея сприймається глядачем. Чи є аудиторія, як і раніше, чутливою до неї, чи люди вже звикли? Чи й досі ідея шоку і провокації володіє силою каталізатора змін?

 

У зустрічі візьмуть участь художниця та авторка Євгенія Бєлорусець, директорка CSM, головна редакторка інтернет-журналу KORYDOR Катерина Ботанова, художник Сергій Братков, заступник арт-директора PinchukArtCentre Бйорн Гельдхоф, завідувач відділу сучасного мистецтва Державного Ермітажу Дмітрій Озєрков.  

 

Зважаючи на обмежену кількість місць у залі, просимо попередньо зареєструватись за телефоном +38 044 590-08-58 або за e-mail:info@pinchukartcentre.org

 

Євгенія Бєлорусець (1980 р., Київ, Україна) навчається в Берлінському університеті мистецтв за програмою «Мистецтво в контексті». Авторка, художниця і громадська діячка. Є співзасновницею українського літературного онлайн-журналу ПРОSTORY з 2008 р., членкинею кураторського об'єднання «Худрада» з 2009 р.

 

Сергій Братков здобув освіту у художній школі ім. Репіна (1968 – 1978) і в Політехнічному інституті, відділення промислової електроніки (1978 – 1983), Харків, Україна. Співзасновник та учасник «Групи швидкого реагування» разом з Б.Михайловим та С.Солонським (1993 – 1996). У власній майстерні відкрив галерею сучасного мистецтва «Up/Down» (1994 – 1997). Учасник міжнародних виставок, зокрема Венеційської бієнале у 2003 та 2007 рр., а також мав велику ретроспективу в музеї фотографії у м. Вінтертур, Швейцарія. У 2010 р. за відеоінсталяцію «Балаклавський кураж» отримав головний приз Всеросійської премії в області сучасного мистецтва «Інновація».

 

Дмітрій Озєрков – історик мистецтва і кандидат філософських наук, зберігач французької гравюри XV-XVIII ст. в Державному Ермітажі. Сьогодні –  куратор проекту «Ермітаж 20/21», відкритого в 2007 році з метою познайомити петербурзького глядача з творами мистецтва XX-XXI ст.

 

Дмітрій Озєрков перебуває у Києві на запрошення фонду Ріната Ахметова у рамках лекційної програми «Динамічний музей».

 

ВХІД ВІЛЬНИЙ. Повідомивши охороні PinchukArtCentre, що ви прийшли на дискусію, ви зможете потрапити всередину без черги.

Люди

Євгенія Бєлорусець
фотохудожниця
Катерина Ботанова
директорка CSM
Бйорн Гельдхоф
заступник арт-директора PinchukArtCentre